CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, juni 25, 2010

På tide å tenke koffert!

Nedtellingen har startet. Det er bare 10 dager til vi drar til Spania!
Jeg har bare så vidt fått pakket ut av kofferten etter at jeg kom hjem fra Sandnes, og jeg er allerede i gang med å tenke koffert igjen. Vi blir jo borte i tre uker, så det er jo litt av hvert å huske på. I tillegg må jeg huske å handle inn litt ting vi skal ha med oss. Solkrem, aftersun og bodylotion er i boks. Men vi trenger nye tannbørster, da vi ikke gidder å ta med den elektriske.

I tillegg må vi ha en ny mappe til reisedokumenter, pass og billetter. Penger må også veksles. Jeg må ha noen blader. Bjørnar har kjøpt Tour de France magasinet, et par bøker og et annet sykkelblad, så han er under kontroll. Jeg må oppdatere Ipod, og forhåpentligvis få tilbake Iphonen før vi drar. Kamera og minnekort må sjekkes. Vi må vaske og shine hele leiligheten, handle inn mat som kan ligge mens vi er borte, og skifte sengtøy. Til slutt må vi overlevere nøkkel til supersnille Therese, som skal passe på leiligheten mens vi er borte. Utrolig deilig å vite at posten blir tatt inn, blomstene blir vannet og at hun rett og slett bare er der!

Vel, dette var dagens pjatt. Sikkert ikke interessant for noen av dere, men en fin huskeliste for meg selv. Den kunne sikkert blitt en meter lengre, men jeg skal spare dere for unødvendig tull, å heller skrive meg en liste å henge på kjøleskapet. Hehe!
Ha en finfin fredag! Vi skal jobbe!

2 kommentarer:

Cecilie sa...

Du kan jo få den mappå eg kjøpte? :):)

Susanne sa...

den har du jo gitt te mamma og pappa din knall:p
eg kjøbe bare en sånn plastikklomme me borrelås elle knapp på, d har funka fint før, men nå e an utslitt;)