CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag, juni 05, 2010

Countdown

Nedtellingen har startet. Idag er det akkurat en måned til vi drar til spania, og på mandag er det fire uker.
Flere av gangene vi har vært i Lloret, har nabobyen Blanes arrangert VM i fyrverkeri, og jeg lover dere, det er helt sinnsykt! Ikke så lett å ta bilde av, men legger med noen fra et par år tilbake. Dersom dere forstørrer det øverste bildet, ser dere at det hele foregår på stranden. Se alle folkene som har samlet segt i vannkanten! (Vi satt ganske nær moloen hvor rakettene skytes ut fra, selve stranden er ca en kilometer lang). Det er 7 land som har gått videre til VM-finalen, og hver kveld i en uke har hvert av de syv landene sitt finaleshow. Til slutt kåres en vinner, som i gjen viser showet sitt. Så siste kvelden får man faktisk dobbelt show. Håper virkelig vi får tatt oss en tur inn å sett i år også!

VM i fyrverkeri, Blanes 2007.

Nå har jeg tatt av meg skattebrillene, ryddet bort skattelovsamlingen, og lagt meg på sofaen. Bjørnar kommer hjem fra jobb om en times tid. Da skal jeg lage deilig kyllingfilet, hjemmelaget potetmos og kremet kyllingsaus, salat og ciabatta til oss. Vi skal kose oss med finalen av Masterchef, som vi ikke fikk sett på torsdag. Takk og pris for opptaksdekoder!
Imorgen er det på med skattebrillene igjen. God helg!

0 kommentarer: