CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, mai 18, 2011

10 Sminkeønsker


Når det gjelder sminke har jeg egentlig ingen konkrete ønsker. Jeg elsker sminke som går i brune, beige og lyserosa toner. Og som jenter flest får jeg aldri nok sminke!

 Disse øyenskyggene fra Dior synes jeg er helt nydelige!




 
 For å få en fin glød i ansikte nå når det går mot sommer er må dette pudderet fra Dior være tingen!


Som sagt, alt som går i lysebrune og rosa farger står på ønskelisten, enten det er neglelakk, lipgloss eller øyenskygger.
Hårprodukter med UV-beskyttelse er et must nå som det går mot sommer. Bading og sterke solstråler skader håret, og selv ønsker jeg å beskytte det så mye som mulig!

Også denne serien fra Wella SP for stresset hodebunn står på ønskelisten. Den siste tiden har jeg merket at jeg har hatt vondt hårfestet, og lurer på om disse kan hjelpe. De er nok snart på vei i posten tenker jeg!

0 kommentarer: