CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, mai 30, 2011

Et siste bilde fra Nydalen

På lørdag hadde jeg min siste vakt på Kitch'n. Det føltes både vemodig og rart.. Men sånn er livet. Når jeg kom hjem fra jobb hadde pappa kommet fra Sandnes. Vi var alle sammen sultne, og siden alt var pakket og vasket, gikk vi ned på Bølgen for å spise, for siste gang. Vi hadde en hyggelig kveld, som vi avsluttet på SAS-hotellet i Nydalen, med fotballkamp og øl. På søndag sto vi tidlig opp. Siste rest ble pakket ut i bilene, og vi vasket over gulv og bad. Det var trist å se leiligheten så tom, uten alle tingene våre.. Men men, de skal få plass et nytt sted.

Som mange av dere allerede har skjønt, har jeg flyttet til Sandnes, og Bjørnar hjem til Risør. Dette er ikke noe jeg vil gå mer inn på her på bloggen, men det kommer selvfølgelig til å bli en del forandringer her den neste tiden.
Vi kom oss iallefall trygt hjem begge to, og jeg har allerede kommet i orden hjemme hos mamma og pappa, hvor jeg skal bo fremover. Men det har vært travle timer siden jeg kom fra Oslo.
Jeg har pakket ut, ryddet inn i skuffer og skap, vært sosial, og vært oppe i huset til mormor og morfar for å vaske ut.. Det er så trist å være i huset uten dem, og det minnet meg hele tiden om den tomme leiligheten i Oslo, som jeg virkelig kommer til å savne.
Men nå skal jeg fokusere på mye annet fremover, og bare nyte å være sammen med familien min igjen!

0 kommentarer: