CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, mai 12, 2011

Besøk av min fine familie!

//weheartit
Imorgen får jeg besøk av min fine familie! Det vil si, mamma og pappa kommer imorgen. På lørdag skal de til Hurdal for å være med på skoleavslutningen til Cecilie, så kommer alle ned til meg igjen. Jeg jobber på lørdag, så jeg får ikke vært med.
Når de drar igjen på søndag skal de ta med noe av flyttelasset mitt. Kan nesten ikke tro at det er sant. Jeg har bare to uker igjen i Oslo!

Disse to ukene skal nytes. Igår laget jeg marengsbunn til en Pavlova som jeg skal servere i helgen. Håper den faller i smak! Jeg får iallefall vann i munn av å tenke på den! Oppskrift og bilder kommer selvsagt etterhvert når jeg får laget den ferdig (kremen skal ikke legges på før rett før servering).
Idag har jeg sittet ute i det fine været. Nå står litt rengjøring på agendaen, og enda mer skal kastes i containeren. Verandadøren står selvfølgelig på vid gap, selv om det betyr at leiligheten blir invadet med pollen. For en herlig vårfølelse dere!

2 kommentarer:

Anne sa...

mmmm..., gleder meg!

Kine sa...

Åååh 2 uker te bare?!?! =D SÅÅÅÅ at me må ha jentekveld men en smakebit av nåke av aaalle de gone tingene du lage! =D