CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, mai 24, 2011

En dag nærmere flytting

Dagene går fort, og for hver dag som går, blir leiligheten mer og mer tom. Det er rart å se på, samtidig som det føles godt. Et nytt kapittel kan begynne.

På fredag har Bjørnar leid stor bil, og skal med hjelp av Sjur flytte møbler. Planen er at jeg skal vaske ut av leiligheten mens de er borte. Skuffer, skap, lister, tak, vindu, you name it.
På lørdag skal jeg ha min siste vakt på Kitch'n. Også det blir rart.. Heldigvis kommer pappa til Oslo lørdags kveld, så da kan han trøste meg!
Så godt som alt av småting er pakket bort. Kun det aller mest nødvendige står igjen. Bildene ble litt mørke, for vi har faktisk sol idag (og myyyye vind).
Nå venter jeg på at Bjørnar skal komme hjem, så vi kan gå å handle. Vi har satt opp meny for hele uken, slik at vi får brukt opp mest mulig av det vi har igjen av pasta, ris, mel osv. Kanskje dette blir min siste tur på Rimi i Nydalen? Det dukker opp mange slike tanker i hodet mitt om dagen. Ikke at det kommer til å bli noe savn å ha Rimi som nærmeste butikk, men. Nå hører jeg Bjørnar låse opp døra, så jeg får vel publisere innlegget, å komme meg på butikken!

0 kommentarer: