CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, mai 23, 2011

Sandneshelg

På fredag hentet jeg pappa på Gardermoen. Vi var en liten tur innom Nydalen for å ordne noen ting i leiligheten, før vi kjørte hjemover til Sandnes. Turen gikk fint, lite trafikk og ingen problemer. Vi var hjemme i 6-tiden, så det var deilig å få noe ut av kvelden.
På lørdag møtte jeg Kine. Vi ruslet rundt i byen (elsker at hun har samme interesse av interiør som meg!), og spiste deilig lunsj på Emanuels Plass.
Kvelden brukte jeg til å pakke ut klær og toalettsaker, og jeg hadde godt selskap av Diesel som lå å sov oppå noen gamle puter. Tror han nærmest var i himmelen da, så mange koselyder som han laget. Hihi!

På søndag var hele familien Aareskjold på Kronen Gaard, hvor vi feiret at farmor og farfars diamantbryllup. Maten var herlig, til forrett hadde vi laksefarse og reker i sprø pose, servert med hjertesalat som er tilsmakt med epler, lime og rømme. Til hovedrett ble det servert andebryst med sellerirotkrem, rødløkskompott, glaserte aspargesbønner, portvinsaus og småpoteter fra Jæren. Til dessert fikk vi marinert frukt og bær toppet med sabayonne, som var gratinert. Dessverre ble jeg dårlig, og måtte dra hjem før de andre. Jeg gikk også glipp av kakene! Håper det blir spart noe til jeg kommer hjem igjen om en liten uke..!
Turen tilbake til Oslo gikk fint. Ingen forsinkelser, eller askesky som laget trøbbel.
Nå skal jeg snart legge meg. Dagene fremover med pakking og flytting kommer til å bli lange. Derfor var det ekstra koselig med personalmøte etter jobb idag, hvor alle de fine kollegaene mine var samlet. Jeg kommer til å savne de alle sammen.. En god start på uka!

0 kommentarer: