CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, mai 03, 2011

Fra kaos til kontroll

Jeg pakker til den store gullmedaljen! Her har jeg fått pakket ned alt av kjøkkenutstyr som ikke trengs den neste måneden. Boden er også full av esker som er klare til flytting. Det føles deilig å ha den unnagjort. Er ikke så gøy å stå nede i kjelleren, uten vinduer når det er varmt og deilig ute.
Jeg har også fått sendt hjem bunaden og alt sølvtøyet mitt, samt alle parfymene mine. Siden midten av april har jeg levd med bare tre parfymer. Det er godt gjort for meg, som er vandt med å ha minst 25 å velge mellom! Men jeg klarer meg.

Ellers skjer det ikke så mye her i Nydalen. Bjørnar har eksamen idag. Ikke bare en, men to. Da han byttet fra finans til økonomi og administrasjon var engelsk ett av fagene de ikke hadde hatt på finans som han måtte ta i tillegg. Våren 2010 tok han derfor engelsk muntlig, og skulle ta skriftlig høsten 2011, men da ble ikke faget undervist eller holdt eksamen i, så han har måttet vente til nå. I tillegg har han eksamen i shipping.
Jeg skal jobbe ikveld. Egentlig hadde jeg fri, men på grunn av sykdom ble det en ekstra vakt på meg. Det passet egentlig supert, siden jeg har tatt "ferie" de tre siste vaktene mine i mai, for å flytte. Nå blir det litt ekstra penger i kassen, og det trengs!

Vel, nå er det på tide å fortsette med pakkingen!
Ha en super dag alle sammen. Plutselig kommer blogglysten min snikende tilbake, så stay tuned!

3 kommentarer:

Kine sa...

Åh gleeede meg te du komme hjem =D

tante Jani sa...

Regner med du så bryllupet i London sist fredag, tenkte på deg da jeg leste hvilken parfyme Kathe brukte da hun giftet seg. Den heter "White Gardenia Petals" fra Illuminum. Kjekt å vite i tilfelle den dukker opp i en tax-free butikk, sikkert ikke billig ;-)
Klem fra tante Jani

Susanne sa...

Jaa, gjett om jeg skal lukte på den så fort jeg finner noen som har den! Kanskje det blir neste parfyme i samlingen?:)