CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, mai 18, 2011

Lagerutsalg

 Idag har jeg vært på jobb. På mandag kommer det ny Kitch'n katalog, og det er mye som skal ordnes til da. Jeg har smugtittet i den nye katalogen, og kan love dere at det kommer mye bra. Jeg gleder meg!

Etter jobb møtte jeg Bjørnar og Sjur, som snekrer utebar til Bølgen&Moi Nydalen. De var klare for en liten pause, så vi gikk bort på Fiskars, hvor det var lagerutsalg. De hadde åpnet dørene kl 14, vi var der to timer senere, og de fleste godbitene var nok borte. Likevel endte jeg opp med åtte espressokopper designet av Filippa K for Rörstrand. Disse var såpass store, at de var perfekte til Nespressos forhåndsinnstillte Lungo-størrelse.
I tillegg kjøpte jeg to Iittala espressokopper som jeg tenkte jeg skulle legge sammen med julepynten. De kostet bare 20kr pr stk, så jeg følte nesten at jeg var på loppemarked! Jeg fikk også kjøpt noen deler av Iittala Origo, som jeg har vært uheldig å knuse. Jeg må egentlig si meg veldig fornøyd, til tross for dårlig utvalg!

0 kommentarer: