CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag, mai 07, 2011

Ny lommebok!

Jeg liker når ting matcher. Til Louis Vuitton-vesken har jeg Louis Vuitton lommebok, og nå har jeg også fått Mublerry lommebok til Mulberry-veska. Tusen takk Cecilie!♥

Ute er det strålende vær idag. På mandag kommer det container hit, så vi er inne å rydder. Tre fulle søppelsekker står klare, i tillegg til bokhyllen fra soverommet, en lampe vi har i gangen og en blomsterpotte vi har hatt på terrassen.
Jeg gleder meg virkelig til å bli ferdig med flyttingen. Nå er jeg lei av å konstant tenke på hva som må pakkes, og hvor det ligger pakket ned når jeg må pakke det opp igjen fordi jeg trenger det likevel! Stress, men litt sjarmerende!

Vel, nå skal vi fortsette. Er glad den triste, mørke boden er unnagjort! Nå kan vi ha Giro d'Italia på i bakgrunnen og terrassedøren på vid gap, herlig!

1 kommentarer:

Thea sa...

åh.. du er heldig! ^^