CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, mai 27, 2011

På gulvet

 Jepp, alle de store møblene er borte, og jeg sitter på gulvet å blogger. Bjørnar og Sjur dro akkurat avgårde, og en real vaskerunde venter på meg. Idag er det lister, gulv og tak som står for tur. Jeg har lenge folt et tomrom i leiligheten, men nå er det mye verre! Jeg har virkelig blandede følelser inni meg. Jeg elsker jo Oslo, og alle mulighetene her. På den andre siden er det ingenting jeg vil mer enn å flytte hjem til venner og familie!
Jeg klarte å overtale Bjørnar til å la TV-en stå igjen, slik at jeg får sett finalen av norske talenter idag. Tenkte jeg skulle sette opp en reiseseng som sofa etter jeg har vasket. Hehe!
Knoll og Tott, Tom og Jerry, Sjur og Bjørnar, her i kjent stil. Bjørnar jobber, sjur ser på. Neida!

1 kommentarer:

Cecilie sa...

Tenk! Nå flytte du hjem! :D :o <3