CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, mai 06, 2011

Lunsjhorn

Idag har jeg helt fri. Kjenner det skal bli godt etter en lang uke! Den lange uken toppet seg forøvrig igår, da vi hadde nattåpent på senteret. Av en eller annen grunn faller alltid nattåpent på mine vakter, og det er gøy. Kundene oppfører seg litt annerledes på slike dager synes jeg. Der er også alltid like morsomt å se hvilke mennesker som kommer for å handle mellom klokken 21.00 og 24.00.
Siden jeg var sent hjemme igår, lot jeg meg selv sove lenge idag. Var ikke oppe før nærmere halv 11. Været er grått og overskyet, så vi får se hva dagen bringer.
Jeg har akkurat satt en gjærdeig. Det skal bli farmors horn, men istedenfor vaniljekrem, skal jeg fylle de med ost og skinke. Tidligere har dette blitt stor suksess, og de forsvinner fort.
Jeg lurer også på om jeg skal prøve meg på franske makroner senere, men siden Bjørnar ikke er noe glad i kaker kan det hende at jeg drøyer det noen uker, til jeg har flyttet hjem til "alt-som-er-søtt-elsker-pappa" og "ikke-spise-søtt-i-ukene- mamma". Vel, uansett hva jeg bestemmer meg for, I'll let you know! (Elller, hvertfall hvis jeg bestemmer meg for å lage).
Som seg hør og bør er det alltid mange gode tilbud på nattåpent. Jeg klarte selvsagt ikke gå forbi dette gavesettet med lipgloss fra Lancome. Jeg har prøvd meg gjennom alle de forskjellige, og de er fabelaktige! Angrer på at jeg ikke kjøpte flere sett som gaver, eller back-up! Kanskje jeg klarer å lure Bjørnar med meg opp på Storo for å se om de har flere igjen idag?! Hmm...
Kjenner at jeg er litt ubesluttsom for tiden! Jaja, sånn er det bare å være meg!

0 kommentarer: