CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, mars 22, 2010

Bryllup

De siste dagene når jeg har jobbet har jeg hatt flere bryllupslisteregistreringer. Og jeg må ærlig innrømme at jeg blir helt i hundre på brudeparets vegne, over å få lov til å veilede og komme med idéer og forslag til hva de kan ønske seg på den store dagen. Mange av de samme varene går igjen på flere av listene, mens andre tenker nytt og jeg synes det er veldig gøy å få inspirasjon av dem. Og ikkeminst synes jeg at bryllupsliste er kjempesmart! Brudeparet kan lett og oversiktelig fortelle gjestene hva de ønsker seg, alt registreres på internett, så hva som blir kjøpt og hva som gjenstår å kjøpe er oppdatert til enhver tid, så brudeparet til en viss grad slipper å få dobbelt opp av ting (det er jo alltids noen som ikke følger listene eller melder fra om de kjøper varene et annet sted). I tillegg slipper gjestene å "bruke mye tid" på å finne gave til brudeparet. De er også garantert å gi gaver som faller i smak, og som står i stil til andre ønsker.

Noen mener kanskje at bryllupsliste er upersonlig, og tåpelig. Man skal jo kunne kjøpe hva man vil, uten å føle at man må kjøpe det som står på en gitt liste. Ja, kom igjen, kjøp hva dere vil, det er jo bare en ønskeliste! Hihi! Jeg gleder meg til det er min tur!

0 kommentarer: