CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, mars 18, 2010

Min favorittblogg

Det finnes mange fine blogger rundt om i "blogglandia". HvitStil.com har lenge vært en av mine favoritter, til tross for at vi ikke har samme stil i det hele tatt. For en stund tilbake havnet jeg tilfeldigvis innom bloggen Huset på Planen, og jeg skjønte fort at jeg hadde funnet min absolutte favorittblogg! Dette er en drøm av en blogg, og en drøm av en bolig, alt etter min smak. Jeg anbefaler alle om å ta en tur innom! Dere kommer ikke til å angre!

PS. Bildet er hentet fra Huset på Planens header, og du kommer inn på bloggen ved å trykke på bildet!

3 kommentarer:

Far sa...

Har du ikke noen sykkelblogger på lur da.

Susanne sa...

Selvfølgelig har jeg det!
Sjekk ut http://sykkelbloggen.vgb.no/

Iselin sa...

Eg og lige den hvitstil, men denne her og va jo kjempefin. Allti kjekt å få tips og inspirasjon av interiørbloggerne, og d e inkl. DEG! :) eg kalle deg for en :)