CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, mars 12, 2010

Snaaart påske!

Først av alt, leiligheten er nyvasket, sola skinner, jeg har spist ferske reker til lunsj, og det er helg! Maren kunne dessverre ikke komme likevel, så da får jeg finne på noe annet morsomt istedet. Bjørnar har som sagt innleveringsoppgave i anvendt mikroøkonomi, og skal jobbe imorgen, så regner ikke med å se han så mye i helgen. Jeg får derfor aktivisere megselv.

Jeg har derfor vært en tur på Storo idag, for å se etter litt påskepynt. Jeg fant (heldigvis) ikke noe, og det var kanskje like så greit, for på lørdag om 2 uker drar vi på påskeferie. Vi skal en tur nedenom Risør, til Danmark, også skal jeg til Sandnes. Jeg får virkelig gjort alt denne påsken, og ikkeminst være sammen med alle jeg er glad i! Jeg klarer ikke slutte å glede meg til ferien! Forsåvidt har jeg ferie denne uken som kommer også. Jeg skal ikke jobbe før på fredag, og har bare en forelesning. Likevel skal jeg være flink å lese masse hjemme, slik at jeg ligger foran på pensum, og virkelig ikke trenger å tenke på skolen i påsken.

Jeg lurer forresten på en liten ting, når er det greit å begynne å pynte til påske? Kjenner jeg megselv rett, klarer jeg ikke la være å ta frem litt pynt. Spesielt ikke når jeg brukte så vanvittig mye penger på "de derre" pynteeggene ifjor. Såååå, kan jeg gjøre det imorgen??

1 kommentarer:

Anonym sa...

veldig interessant, takk