CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, mars 16, 2010

Slutte å blogge?

Først og fremst, tusen takk for kommentarene i forrige innlegg. Som forventet, var det den harde kjernen som la igjen sine meninger, som selvfølgelig betyr like mye for meg som at andre legger igjen et lite spor, ikke misforstå. Jeg hadde selvfølgelig håpet at de som vanligvis ikke legger igjen kommentarer skulle ta innlegget til seg, men slik ble det selvfølgelig ikke. Hvorfor er det slik at alle bloggere vil ha kommentarer på innleggene sine, men ingen tar seg bryet med å legge igjen kommentarer hos andre?

Å slutte å blogge er ikke noe alternativ for meg. Å vite at farmor og farfar, på henholdsvis 81 og 80 år leser bloggen min daglig, er motivasjon nok for meg. I tillegg til alle andre i Sandnes, og Risør som føler seg nærmere oss, og vår hverdag. Så dersom tilbakemeldingene ikke forbedrer seg utover våren, stenger jeg bloggen med passord igjen. Det er ikke meningen å virke hverken sur eller lei meg, for det er jeg ikke. Jeg ser bare ikke poenget i at jeg skal brette ut om meg og mitt, når dere ukjente lesere forblir ukjente for meg.

I tillegg har jeg laget en liten spørreundersøkele øverst til høyre på siden. Hvordan kan det ha seg at når ca 40-50 ulike lesere (jeg kan se statistikk over IP-adressene deres) har vært innom bloggen min mens den har ligget ute på siden, har bare 6 stk tatt seg bryet med å trykke på ett av de fire alternativene, noe som tar maks 3 sekunder, og er helt anonymt? Jeg dør av så lite og dårlig respons!

3 kommentarer:

Far sa...

Jeg har stemt jeg vennen min.

Camilla =) sa...

Hei =)

Jeg liker å lese bloggen din, selv om du er en person jeg ikke kjenner..

Leser bloggen din for jeg synes du er så flink til å være sosial, jobbe og samtidig studere! Det motiverer meg som selv ikke klarer å prioritere alt dette:p

tante Jani sa...

Eg har og stemt, nemlig :)