CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, mars 25, 2010

God start på påsken!

Jeg tenkte jeg skulle være litt crazy å skulke forelesning i ligningsforvaltningsrett imorgen, slik at vi kunne komme oss avgårde ned til Risør ganske tidlig (les; vi skal ta en buss som går fra bussterminalen 08.15). Bjørnar skulle være flink å bestille billetter på forhånd, og rett før jeg skulle gå på jobb oppdaget jeg tilfeldigvis at han har bestillt billetter FRA Risør til Oslo. Superkjæresten min! Billettene kunne selvfølgelig heller ikke endres etter 24 timer før avgang. Heldigvis fikk vi ringt Norway Bussekspress, og de var hjelpsomme som bare det, og tilbakeførte selvfølgelig beløpet for de "ubrukelige" billettene, så vi kunne bestille nye, riktige billetter! Puh!

PS. Bildet er lånt fra www.google.no

1 kommentarer:

Kine sa...

Uff =/ Godt dere fikk ordna med nye hvertfall =D