CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, mars 14, 2010

Hva gjør jeg feil?

Den siste tiden har besøkstelleren min sunket betraktelig. Jeg har selvfølgelig en mistanke om at det er fordi innleggene mine er blitt dårligere, men likevel. Jeg sitter igjen med en del spørsmål. Jeg vet jo at jeg har en del faste lesere, rundt 20 stk som er innom bloggen min daglig. Hva må jeg gjøre for at dere andre, som tilfeldigvis dumper innom bloggen min, skal ville komme tilbake? Det er så og si bare de samme leserene som legger igjen kommentarer. Så jeg får igrunnen veldig lite tilbakemeldinger. Jeg spør derfor nå; Hva vil DERE at jeg skal skrive om?

For meg virker det som om de eneste bloggene som ligger på topplister enten er unge mødre, eller interiørbloggere. Jeg har hverken baby eller hus, og ingen planer om å skaffe meg noen av delene i den nærmeste fremtid heller (heller ingen ønske om å havne på noen toppliste). Moteblogger vil jeg heller ikke være. Helst vil jeg bare skrive om de daglige tingene, ting som skjer i mitt liv. Det kan ha innslag av interiør, mote og sminke, men til syvende og sist vil jeg at det skal resultere i noe som representerer meg (og Bjørnar).

Så, hvorfor skal jeg gidde å blogge, når ingen (utenom et fåtall av mine kjære faste lesere) legger igjen kommentarer, og i verste fall aldri kommer tilbake? Et alternativ, om det fortsetter sånn, er jo å lukke hele bloggen, med passord, slik den var før?

Nå håper jeg virkelig på innspill fra dere alle sammen, ikke bare "de vanlige som alltid kommenterer i medlidenhet, fordi det ser så stusselig ut med 0 kommentarer under alle innleggene".
Vel det var dagens utblåsning! Nå venter jeg spent på svar!

8 kommentarer:

Maren sa...

Syntes du har en fin blogg jeg Susanne:) Men du kan kanskje skrive et innlegg om hvordag du og Bjørnar møttes?:) eller noe:) hadde vært koselig å lese, selvom jeg har hørt det før:)

Iselin sa...

Eg kjenne meg såå igjen. D e såå lide motiveranes for en blogger å isje få tbagemeldinger og respons på innleggå sine.. Når me har en åpen blogg så e d jo fordi me vil at folk ska lesa og skriva kommentarer, ellers konne me hatt en lukket for oss sjøl om me isje ville ha kommentarer. Men du ska vida at eg lese bloggen din kver gang du oppdatere og eg prøve å kommentera på alt, for eg vett kor kjekt d e å få kommentarer sjøl :)
Eg syns isje du gjør någe feil. Gjerna ha litt mer bildeinnlegg me bilde av deg, d seie jaffall mine lesere di lige, så eg tror d trekke hvis me vise at me e friske og har d bra liksom, og vise et ansikt t leserne :) Just a tips!:)

Eller du kan kjøra spørsmålsrunde? D gjør eg nå forresten:D så bare kom me spørsmål!!!!! :D

Far sa...

Jeg synes du er flink jeg. Du skriver godt og det er alltid gøy å lese det du skriver. Det hadde også vært kjekt om Bjørnar skrev noe av og til. Ellers så kan du jo skrive mye om Tempo og sykkel så får du mange lesere. Jeg kjenner mang som er glad i Tempo.

Kine sa...

miiiin feil! =( eg har kje pc lengre så får verken lest din eller skreve på min =(

tante Jani sa...

Du gjør ingen feil Susanne, det er alltid så kjekt å lese bloggen din/deres. Selv sånne små dagligdagse ting er kjekt å lese om, særlig for oss her i Sandnes, som ikke alltid vet hva dere holder på med der inne i "tigerstaden". Forstår godt at du føler deg litt "tom" av og til, men jeg liker å lese alt du skriver, så selv om jeg ikke er så flink med kommentarer, så er jeg innom nesten hver dag. Lurte forresten på om det ble noe påskepynting med deg i helgen ? Det må da gå an å pynte litt allerede nå, siden dere reiser bort i påsken ;-) Jeg har det også på samme måte som deg, jeg elsker å pynte og særlig til påske da vi kan benytte oss av de første vårtegnene. Har en flott bukett med verdens fineste gåsunger (fra hagen til Lars), pluss Forsythia, de blir så fine når de kommer inn i varmen, da blir det masse gule blomster på de.Du må bare fortsette å blogge Susanne,og så må vi lesere komme oss ut av vinterdvalen og bli flinkere å kommentere, men jeg ser jo at det er mange av dine "faste" lesere som er veldig flittige med kommentarer. Så bare stå på du ;-)

Susanne sa...

Tusen takk for supre kommentarer og tilbakemeldinger dere! Har også fått mail, og tilbakemelding på msn, så nå skal jeg bare lade opp litt, så skal jeg ta for meg alt dere har kommet med!

Men, ikke for å klage, det måtte bli dere, den harde kjernen, som la igjen kommentarer denne gangen også..! Hehe! Typisk! Men igjen, Tusen takk!

Therese sa...

Bloggen e kjempe bra:-D Eg lese hvertfall kver dag!! Hihi<3

Anonym sa...

Du må for all del ikke slutte å blogge vennen min !