CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, mars 10, 2010

Nydelige roser fra Minken!

Igår var jeg sammen med Minken. Hun kom til meg litt utpå ettermiddagen, så vi åpnet en flaske vin, pratet og koset oss. Hun hadde med seg nydelige roser til meg, noe som var helt uventet, og derfor gjorde meg veldig glad! Senere spiste vi deilig treretters middag på Bølgen, og skravla gikk hele kvelden. Håper ikke det blir lenge til neste middags-date!

Idag har jeg vært på skolen. Resten av dagen skal jeg sitte med innleveringsoppgave i markedsrett, så den er ute av verden. Jeg skal også lage pizza til Bjørnar som har skole til kl 17, og som skal se fotballkamp sammen med Fabian ikveld.
Ellers har jeg frihelg denne helgen som kommer. Har invitert Maren på besøk, siden Bjørnar har innleveringsoppgave i anvendt mikroøkonomi som skal leveres på mandag, og skal jobbe. Så håper Maren får fri fra jobb, så vi jentene kan få feiret at hun har fått lappen!

0 kommentarer: