CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, mars 17, 2010

VIPP-krise

Jeg trenger hjelp! Jeg skal kjøpe (bestille idag) VIPP pedalbøtte, toalettkost og såpedispenser. Jeg aner bare ikke om jeg skal bestille i hvitt eller i stål? HJELP???

Oppdatering; Da er valget tatt, og jeg har etter mye om og men valgt å bestille rustfritt stål. Dette fordi Bjørnar helst ville ha stål, og siden han tross alt også bor her (og betaler for herlighetene) lot jeg hans ønske gå foran siden jeg var så utrolig i tvil selv. Jeg må også få lov til å si at jeg er helt overveldet over all responsen jeg fikk på dette innlegget, det gjør meg glad! Takk♥

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hvit =) stål er erfaringsmessig veldig vanskelig å holde rent og pent..

sollimi sa...

kvit;)

Far sa...

Ja, det var det da. Det er vanskelig å gi noe riktig svar. Jeg synes nok at stål er det fineste, men hvit er mye lettere å holde rent og fint. Stål fremstår jo som stiligt og har klasse mens hvit ser jo mer ut som sykehus utstyr. Trolig så er dette mer forvirrende en til hjelp.

Mona Linn sa...

Syns og kvitt ;)

Therese sa...

Eg syns kvit va finast, men den i stål va veldig kul den og.. Så eg tror nok egentlig at eg hadde hatt samma problem så deg:p

Janniche sa...

Jeg holder en knapp på den hvite, stål er kjempe vanskelig å holde fint!

Therese sa...

Med tanke på at vi to har samme innredning på badene våre, må jeg si at jeg ville valgt stål, selv om jeg ellers er utrolig glad i hvitt på andre ting. Badet er jo veldig hvitt og jeg tror det da passer mye bedre med noe annet enn hvit. blir fort veldig sterilt og upersonlig. Når man først er på vasker´n er det jo ikke noe problem og feie over herr, fru og jr. vipp samtidig;)

Susanne sa...

Interessant resonnement Therese, det likte jeg, og stål er bestillt;)

Sees på lørdag!

Iselin sa...

Eg ville og sagt kvid, men stål va jo ganske fin den og. Di e jo fine i designe så sånn sett om d blir hvitt eller stål så har d vell sje såå mye å sei, bare dokke blir fornøyde :D

Huset på Planen sa...

Jeg har hvitt på hytta og stål hjemme - og synes begge er fine der de er. Så svaret mitt er hipp/happ avhengig av innredning og interiør for øvrig.
Nå har du jo allerede tatt et valg - og stål er lekkert. Som andre her sier er det litt mer vanskelig å holde rent, men ikke verre enn at man sveiper over når man likevel vasker badet.