CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, mars 16, 2010

Turkis vår

Nok en gang vil jeg bare si at jeg blir utrolig glad for alle kommentarene dere legger igjen, samt at flere av dere har tatt dere tid til å krysse av på spørreundersøkelsen min! Det gleder blogghjertet mitt.

Ellers må jeg si at jeg er rimelig klar for at våren skal komme nå. Jeg leste et innlegg på bliggen til Iselin om hva farger gjør med oss, og jeg har grublet litt. Jeg tror virkelig at turkis kommer til å bli vårens heteste farge! Det er mulig at jeg er litt subjektiv, da turkis er en av mine personlige favotittfarger, men hallo, tenk å ha guts nok til å kjøpe en turkis KitchenAid maskin! JA TAKK!
Hva er din favorittfarge, fortrinnsvis når det gjelder interiør?

2 kommentarer:

Far sa...

Turkis ja, det gjør seg nok best på den flotte drakten til Boasson.

Iselin sa...

Kjempekos når du linke t meg, hihi :) Ja d va tante Jani så sa t meg at eg konne skjekka litt rundt på nette ka fargene gjør mot oss psykisk, og d va ganske interessant. Turkis e en knallfine farge, passe jo kjempefint mot lysere tider. Skikkeli fine farge! D va forresten så kjekt å bla nerigjønå bloggen din og se at d va masse interiørinnlegg. Du gir meg sånn inspirasjon!!