CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, mars 24, 2010

Pakket og klart, eller Klappet og klart

Bildet er hentet fra www.google.no

Nå er vi så og si ferdigpakket og klare til påskeferie. Det er bare toalettsakene som gjenstår, men de må vente til fredag. Vi skal begge jobbe imorgen, så det er deilig å ha pakkingen ute av verden. Av en eller annen grunn blir kofferten alltid full, men jeg trøster meg med at vi tross alt skal være borte i nesten to uker. Første delen av påsken skal vi være sammen, andre delen hver for oss. Jeg skal ikk ha med meg pcen hjem, så det er litt usikkert hvordan det blir med bloggingen. Men følg med, for plutselig slenger jeg inn et innlegg fra mobilen, eller noen andre sin pc. Jeg lover selvfølgelig å oppdatere dere ordentlig når jeg kommer hjem fra turen, og forhåpentligvis får jeg med meg noen skatter jeg kan vise dere!

Midt oppe i min egen påskeplanlegging har jeg helt glemt å spørre hva dere skal finne på?

2 kommentarer:

Iselin sa...

Glede meg t du komme hjem Susi:) På skjærtorsdag, sant? Eg komme hjem på tirsdagen så då e eg og hjemma t d:) Då må me alle ha iskaffi Cecilie special, den må du smaga!

Eg reise t Kr.sand me Rune fra fredag - tirsdag :D
Du ska t Danmark du, heldigen!

Iselin sa...

Jaaa d kan me, d hadde vært kos :D