CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, mars 17, 2010

Påskestemning!


Idag var Miriam og jeg en tur på Storo etter forelesning. Vi koset oss på cafe, og shoppet litt. På vei hjem gikk vi innom Plantasjen så jeg kunne kjøpe årets gårsunger. Så nå har jeg fått frem all påskepynten vi har. Hehe! Jeg liker ikke overdreven pynting, spesielt ikke nå som vi pynter såpass tidlig siden vi skal reise bort. Men en liten kanin og to må man ha. De på bildet over fikk jeg i påskeegget mitt ifjor. Husker at jeg ikke helt trodde mine egne øyner da Bjørnar hadde vært ute å handlet de på egenhånd! Da var jeg stolt da! Nå krysser jeg bare fingrene for at han liker Maileg påskepynten jeg vil kjøpe i Danmark!

7 kommentarer:

Miriam sa...

Så fint det ble:)
Må nok pynte litt jeg også, men kanskje ikke helt ennå....:)

tante Jani sa...

Så fint du har pyntet :) Kjempefine påskeegg, regner med du vet at gåsungene IKKE skal ha vann !

Susanne sa...

jepp, du fortalte meg ifjor at de ikke skulle ha vann, så jeg har selvfølgelig ikke hatt vann i vasen denne gangen;)

Kine sa...

Påskepynten din e så fiiiin! =) Heldigen! Eg og vil =P

Iselin sa...

Eg elske når du interiørblogge!:)og du ser leserne digge d og :D Mer av d, mer av d!!

Uansett så va d knallfint. Lige "påskestilen" din. Isje at du har 1000 påskekyllinger rundt i leiligheten, men du pynte lite, men fint!:)

Mor sa...

Så fint det ble når du har pyntet! Jeg har ikke slik en fin pynt. Vi får kjøpe med oss noe fint hjem fra Århus .... Goe klem fra Mor :)

Susanne sa...

ja mamma, me ska jo kjøba Maileg!:)
glede meg! kos&klem