CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, mai 04, 2009

1.Mai-helgen!

Da er vi vel hjemme fra konfirmasjon i Sandnes! Selv om turen var stress, fikk vi rukket mye den lille tiden vi hadde i Sandnes. Vi kom fredags ettermiddag, ble sittende ute på terrassen, med hver vår kaffe fra Nespressomaskinen mamma og pappa fikk i gave av Cecilie og meg. Litt utpå kvelden bestillte vi kinesisk, også bare slappet vi av resten.

Lørdags morgen sto vi tidlig opp, jeg måtte nemlig en tur til byen før vi skulle i kirken. Jeg fikk kjøpt meg noen stilige espressokopper, en hvit løper, og et nytt kopphåndkle. Jeg var selvfølgelig bortenom Kitch'n, hvor jeg kjøpte rosa Eva Solo vannkaraffel for mamma. Lunsj i butikken sammen med pappa rakk vi og, før det bar avgårde til Høyland kirke, hvor Haakon ble konfirmert.

Tante Jani og farfar i kirken.

Bjørnar leker med Diesel mellom kirken og selskapet.

Farfar holder tale for konfirmanten!

Konfirmanten måtte ha et lite avbrekk;)

2 kommentarer:

Miriam sa...

Ser ut som dere har hatt en fin helg:) Disel er så søt:D

Susanne sa...

like søt som paksi og kattepusene!<3