CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, mai 15, 2009

Nattåpent!

Igår var det nattåpent på Storo-senteret, og det var utrolig gøy å jobbe! Det var folk overalt, de var handlelystne, og stemningen var på topp, med Blomster-Finn rett utenfor butikken vår, og VM i pølsespising nede ved Ica. Det var konkurranser, det ble delt ut is, og ikkeminst var det mange gode tilbud på senteret. Jeg fikk handlet litt selv også, ikke mye vel og merke, men iallefall to telysestaker fra Iittala, som jeg har ønsket meg. Jeg kjøpte også noen Pillivuyt former, som vi skal lage sjokoladefondant i til 17.mai

Iittala Kivi, Light Blue telysholder

3 kommentarer:

Iselin sa...

Sånne har eg og, bare blanke.. veldi fine :) håpe du kose deg i å jobba der du jobbe nå, men savne alltid lørdagene og sandnesugå når me pleide å jobba samen :)ha en fiiiiin helg susi :D

Miriam sa...

De var fine!:)

Susanne sa...

jaaa, eg tenkte på d igår, for då hadde me nattåpent.. ingenting e som sandnesugå, å dagene på lysmiljø! <3