CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, mai 26, 2009

Finanskrise!

Imorgen har jeg eksamen i investering og finansiering, altså finans. Jeg må si at jeg kunne følt meg mer forberedt, og at det er dette som for min del kan kalles finanskrise. Velvel, det blir godt å få den overstått! Og takk og lovfor at det har pøsregnet idag! Har ikke fristet litt å gå ut engang! Bjørnar har riktignok vært på Ica å kjøpt den nye grandiosaen, ja, sa jeg finanskrise? Syntes den så ganske god ut på reklamen, så ikveld får vi sjekket om den holder mål:P


Hva skal du ikveld?

4 kommentarer:

Miriam sa...

He he finanskrise:D

Anonym sa...

miriam merker ikke finanskrisa. hun har altid hatt det. hilsen erik

Kine sa...

Håpe eksamen går bra!!! =) Finanskrisen komme nermere og nermere her i Norge og =S Tilogmed selskaper som staten har ansatt te å arbeida på statlige bygg (altså e de sikra jobber på stooore bygg med mye arbeid) SLITE!!! =S Nå har Siemens (som joakim jobbe i) blitt kjøpt opp av bravia.. Så nå blir det usikkert her i huset =S Nye ordninger i fht. ALT! =S Lønninger, pensjon, goder osv.. Firmaleilighetene blir solgt og det blir slutt på flere av de herlige godene vi har hatt! =S HELDIGVIS har joakim avtale som vedvarer selv om siemens er solgt, så han er sikret 2,5 år til med arbeid fordi han har bundet seg til ny læretid, noe som betyr at siemens/bravia vil få støtte fra staten til å ha ham ansatt! =) Derfor vil han bli prioritert fremfor andre! =) Og det beste av alt er at han vil beholde lønnen sin som han har fra forrige fagbrev! =D så vi vil ha samme inntekt som før, selv om han blir lærling igjen! =) Herlig ordning! =)
Takk for herlig blogg Susanne! (og Bjørnar ;)!) Godt å ta en pust i bakken fra all oppgaveskriving og oppretting som må gjøres før eksamensinnlevering! =S Blir noooe dårlig med blogging på min side =S Dårlig samvittighet, men som du også sa, hva skal en blogge om når livet står litt på vent?? Eksamen? Skal jeg belyse dere litt med vernepleier faglighet???? Hm.. =S Skrive litt om etikk, makt, avmakt, psykologi, sk, sosialiser, diagnoser =P hehe hadde blitt kjedelig ;)
MASSE lykke til med ALLE eksamenene deres begge to! =)

Susanne sa...

Tusen takk for super kommentar Kine! Sette utrolig stor pris på d, at du tar deg tid te å skriva en liden avhandling, midt oppi alt d andra du drive me! D betyr mye for meg, og d e sånt som gjør at eg får blogglyst:)

D e utrolig kjipt når man iche vett ka så skjer framøve, spesielt nå i etableringsfasen.. Tenk å mista jobben, og ver desperat itte ny, sånn at man må ta d som dukke opp, enten man vil eller ei.. Off.. D e godt at Joakim har ordna seg, å har "papirene" iorden! man vett jo aldri ka så skjer i framtiå!