CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, mai 25, 2009

Kakefat


Jeg har oppskriftsbok, kjøkkenmaskin, to kakespader, kakegafler, kaffemaskin, espressokopper, kaffekopper og latteglass, altså nesten alt som trengs for å ha selskap. Og det er vel nesten opplagt hva jeg lenge har manglet? Nemlig kakefat! Så idag tok jeg meg en liten pause mellom eksamensoppgavene, og gikk på Storo, og kjøpte meg to kakefat fra Rosendahl.
Så nå er det bare å finne anledninger til å få brukt dem!

6 kommentarer:

Miriam sa...

Jeg kommer gjerne og tester ut kakene dine:) Gleder meg til å få fat jeg også!

Kine sa...

Å! De e så fine! =) Me har desert skålene, men me og mangle kakefatet =P takk for påminnelsen =D

Susanne sa...

de e på tilbud på kitch'n nå:) 129kr pr stk:)

Siren sa...

KAKE selskap 12 juni :D på kvelden... mn latte å heile pakken... å ikkje prøv deg på at eg kan laga kagå ;) hehe.... GLEDE MEG!!! :D:D

Anonym sa...

Spennende blogg :) Men hvordan har du penger til alt når begge studerer?

Susanne sa...

Siren: Lett at du ska få kaga når du komme! Du må bare ta na me sjøl:P neida:P å latte ska du selvfølgelig åg få!<3

Anonym: Takk for hyggelig kommentar:) Setter pris på tilbakemeldinger! Vel, vi jobber jo begge to, i tillegg til studiene:)