CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag, mai 16, 2009

Finalekveld!

Ikveld skal Bjørnar og jeg kose oss med finalen av Melodi Grand Prix. Begge har jobbet mye i det siste, i tillegg til mye skolearbeid og eksamener. Derfor setter vi ufattelig pris på de helgekveldene vi har sammen. Vi skal kose oss med biff og fløtegratinerte poteter, i tillegg skal vi "prøvelage" sjokoladefondant. Må jo selvfølgelig slenge med at jeg HÅPER at Alexander Rybak vinner ikveld, det hadde vært utrolig gøy! Noen flere som skal se finalen ikveld?

3 kommentarer:

Miriam sa...

Maten høres bra ut, men den finalen i mgp tror jeg klarer meg best uten! Kos dere:)

Iselin sa...

Ville sett den, men eg e russ.. så eg tror sje eg ska se den.. hihi:P

Far sa...

Hei vennen. Ja mor og jeg skal selvfølgelig se finalen. Er litt trett i beina i kveld så det skal bli godt å slenge seg ned forann TVen og nyte den norske seieren. Selvsagt vinner Aleksande. Ha en fin kveld dere begge to.