CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, mai 27, 2009

Georg Jensen <3

Som dere vet, har jeg en forkjærlighet for Georg Jensen. Jeg har jo så og si komplett samling av bestikket "Arne Jacobsen", men etter jeg fikk kaffemaskin, savnet jeg latteskjeen. Det har jeg fått kjøpt meg idag. Kjøpte åtte stk, da jeg har planer om å kjøpe 8 Rosendahl latteglass. Skjeene egner seg også utmerket som isskjeer!

Også denne lysestaken fra Georg Jensen havnet i handlekurven min. Planen er egentlig å bruke den som adventstake, meen, må vel ha den litt fremme nå i begynnelsen. Har to tilsvarende til kubbelys, for å se bilde, trykk her, så det ser jo ikke så dumt ut å ha den på bordet selv om det ikke er advent!


Bjørnar elsker Vossvann!

Prøver å få frem en liten helhet...

Til slutt, var ikke denne vasen nydelig vel?! Forelsket meg helt jeg!

1 kommentarer:

Miriam sa...

Jeg vil også shoppe:D Voss vann du liksom, det er jo ikke derifra engang:P