CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, mai 17, 2009

Tre ganger tre, HURRA!

Bjørnar og jeg startet nasjonaldagen med deilig frokost. Reker, laks og spekeskinke, med eggerøre. Det ble i og for seg en kjapp frokost, for jeg fikk det plutselig litt travelt med å komme meg til byen. Været var nydelig, og i motsetning til ifjor, fikk jeg brukt bunaden. I byen så vi på barnetoget, spiste is, var en tur på Akershus festning, og på Aker Brygge, før vi dro opp igjen til Nydalen. Vi endte selvfølgelig opp på Bølgen&Moi. Der tok vi litt å drikke, før vi gikk hjem, og satte oss på terrassen, med hvert vår glass med vin. Nå har vi laget deilig middag, kyllinggryte, med soppsuppe, salat og ris, og sjokoladefondant til dessert. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med dagen, sett bort fra at "alle andre" har dratt hjem for å feire.. Til slutt vil jeg gratulere alle sammen med dagen, spesielt Emily, som blir 22 år idag, og Aleksander Rybak med gårsdagens seier i Melodi Grand Prix.


Herlig frokost!

Bjørnar knytter slips, mens jeg maser om at vi må dra!

Barnetoget


I år som i fjor, pyntet jeg med flagg i blomsterpotten.

2 kommentarer:

Miriam sa...

Så fine dere var:D Og frokosten så kjempe god ut!

Kine sa...

Åååå så herlig! =) Det såg knallkos ut! =)