CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, mai 22, 2009

Fredag, Fridag, Fridays!

Idag var jeg tidlig oppe! Måtte opp på jobb, for å gå gjennom den nye tilbudskatalogen som begynner neste uke. Mange gode tilbud der ja! Etterpå var jeg innom Ica, og handlet litt sånn at jeg kan bake mens Bjørnar er på jobb imorgen eller på søndag. Når jeg kom hjem dro vi egentlig rett til byen. Snille tålmodige Bjørnar, følgte meg i alle byens ineriørbutikker! Vi var på House of Oslo, Aker Brygge, Christiania Glassmagasin og hos Backe, i tillegg til Steen&Strøm. Prøver å finne et servise jeg kan begynne å samle på, men det er ikke så lett! Istedet for endte jeg opp med pussemiddel til bestikket mitt. Vi spiste også deilig lunsj på Fridays, ble så fristet da Therese sa hun skulle dit igår!

Ellers pøsregner det! Virkelig! Tror det er lengesiden jeg har sett så mye regn!
Så, hva driver dere med idag?

1 kommentarer:

Kine sa...

Uff ja, her og øsregna det i heila går! =S men nå skinne solå! =D Håpe den jørr det hos dokk og! =) Ha ei flotte helg! =D