CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag, mai 23, 2009

Hekta?

Mamma og pappa fikk en litt tidlig bursdagsgave av Cecilie og meg. De fikk lik vår Nespressomaskin, en Citiz&Milk. Pappa har aldri drukket no særlig med kaffe, men forleden dag, da jeg pratet med han på telefon, fortalte han at det var andre gang siden 1.mai at de bestillte kaffe til maskinen. Men toppen av det hele, var da jeg sjekket mailen min idag tidlig, da hadde han nemlig sendt mail, og spurte om de, eller vi skulle ta med maskinen til Spania i sommer! Da måtte jeg le! Er det det man kan kalle hekta?!

3 kommentarer:

Kine sa...

Åh ja! =D HEKTA ;) men det e herligt! =)

Anonym sa...

Trodde aldri han skulle bli "hekta" på kaffe, men jeg trodde heller ikke at han noen gang skulle bli så "hekta" på trening/sykling,så hva blir det neste ?????????

Tante Ja9

Susanne sa...

godt spørsmål! men det er ingenting som forundrer meg med den mannen der lengre! :)