CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, mai 05, 2009

Carpe Diem -Grip dagen!

Idag har jeg vært på skolen. Vi skulle ha gjennomgang av en innleveringsoppgave i børsrett, fra 08.00 til 10.45. Utrolig nok var det fort gjort, og vi var ferdige allerede klokken 9. Da dro Miriam og jeg ut på Sandvika storsenter. Av en eller annen grunn var jeg ikke helt i shoppehumør, så det eneste jeg kjøpte var to nye gryteunderlag fra Menu. Har to fra før, og har lenge savnet iallefall ett til. Vi kosa oss med smoothie, før vi dro videre til IKEA. Også der var pengeforbruket beskjedent, det eneste jeg kjøpte var to oppbevaringsbokser, en til mel, og en til sukker, samt en oppbevaringsboks til ekstrautstyret til KitchenAiden. På hjemveien stoppet vi innom Storosenteret, og jeg fikk handlet litt til. To fine oljekarafeler fra Eva Solo.

Carpe Diem-løperen jeg kjøpte da jeg var hjemme i Sandnes.


GreenGate kopphåndkle..


Kruset "Poesi" fra Figgjo porselen, espressokopper fra Villa Collection, gryteunderlag fra Menu, oljekarafler fra Eva Solo.

1 kommentarer:

Miriam sa...

Så masse fint:D Smoothien var god, neste gang skal du få av meg:)