CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, mai 13, 2009

Sykkelfrelst familie!

Jepp, jeg har en sykkelgal familie! Pappa og Bjørnar er helt ville etter sykkelritt, både på tv, og for å sykle selv. Onkel Øyvind sykler også mye, og fetter Haakon sykler BMX.
Som jeg nevnte igår, er det Giro d'Italia som surrer å går på tv'n hjemme hos oss for tiden. Hjemme i Sandnes er også pappa i full gang med sykkelsesongen. Han har til nå i år iallefall syklet ett ritt, 1.mai-rittet i Rogaland. På lørdag skal han sykle 16.mai-ritt, nemlig Garborgriket rundt. Der skal han blant annet sykle med kjente syklister som Lene Byberg og broren til Edvald Boasson Hagen. I tillegg skal han sykle Nordsjørittet, et ritt med hele 8000 deltagere, og godt over 4000 som står på venteliste for å få bli med!

Men sånn er det vel, når man kommer fra Sykkelbyen Sandnes?:)

4 kommentarer:

Kine sa...

Kan du spørr faren din om noen av de rittå går gjennom grannesslettå? =P må forbereda osser litt då=P haha

Susanne sa...

haha, ja d ska eg spør om;) men tror iche de gjør d;)

Far sa...

Hei, jeg syklet mairittet. Det gikk 1. mai i år. Det gikk blant annet over Grannessletta på Sola. Men da Kine er du desverre sent ut. Det er ikke noen andre ritt som jeg skall være med på som går den veien.

Øyvind O. Aareskjold sa...

Hei Susanne, ville bare føye til under sykkelfrelst familie at Onkelen din Øyvind også er formann i Norges største BMX klubb ( Sandnes BMX ) som også skal arrangere Europa cup i juni 13- 14 på Kvål. Ellers var Team Aareskjold dvs. pappaen din, meg og Haakon ute på en 6 mils tur i går.