CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, mai 24, 2009

Jeg har forberedt dere!


Jeg fortalte i et tidligere innlegg om en periode med lite blogging fremover, grunnet eksamenslesing. Jeg får på en måte ganske dårlig samvittighet når jeg ikke blogger, for jeg vet jo at det er en del lesere, hjemme i Sandnes, og i Risør, som gjerne vil vite hva vi bedriver dagene med. Problemet er bare at det eneste vi gjør, er å lese til eksamen. Og det er vel ikke så spennde å blogge om det hver eneste dag?!

Jeg er i tillegg tom for idéer om hva jeg skal blogge om.. Som jeg også har nevnt før, leser jeg en del andre blogger, om de fineste hjem, og kreative interiørting. Selv føler jeg at jeg ikke kan gjøre noe her hjemme. Jeg kan ikke ommøblere, da det liksom ikke er noe å ommøblere på, det er begrenset med ting jeg kan fylle opp med i min 50 kvadrat store leilighet, i tillegg er jeg heller ikke spesielt fingernem. Så, hva er det å blogge om da?! Noen som har noen forslag til hva jeg kan skrive om?

Setter pris på alle tilbakemeldinger fra dere vakre lesere!

Klem fra Susanne<3

1 kommentarer:

Miriam sa...

Du kan ikke pusse opp den fine leiligheten! Løsningen er nok desverre at vi må shoppe enda mer:P Burde egentlig prøve å gå på loppemarked eller bruktbutikk?:S Er så mange fine ting på andres blogger derifra!!:)