CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, mai 07, 2009

Hvetebrødsdager!

Idag var vi tidlig oppe. Vi leste litt begge to, før vi bestemte oss for å bake brød. For hva er vel bedre enn nybakt brød?! Mens brødet hevet, jobbet jeg (les Bjørnar) litt med bloggen. Vil jo hele tiden utvikle, og forbedre den, og setter pris på all tilbakemelding fra dere kjente, og ukjente lesere!

Mange ganger lurer jeg faktisk på hvem som er innom. Når jeg hadde passord på bloggen, hadde jeg jo en liste med alle leserne, men nå, nå aner jeg ikke! Eller, noen faste lesere vet jeg at jeg har, Kine, Miriam, Emily, Tante Jani, Farmor og Farfar, og øvrig familie på både Stenersen, og Aareskjold-siden, meen, hvem er alle dere andre?! Dere som ikke kommenterer?;) Jeg blir så nysgjerrig!


Fra ingenting-til brød!


6 kommentarer:

Caroline sa...

Jeg leser :)
Men det viste du jo egentlig :P

-Caroline

Iselin sa...

Eg e dokkas faste leser vertfall:D og dokke skrive allti masse kjekt og mye forskjellig :D ståå på!!

Miriam sa...

Jeg leser alltid bloggen:D Du må ikke bake så mye godt, blir så sulten....

Kine sa...

Ååååh! Det så deilig ut! =D skulle ønska Joakim kunne baka brød =P hahaha (suns nesten eg ser det for meg =P)
I dag e eg så høg og lav og blanda av følelser ang. leiligheten at eg e både høyt og lavt, inne og ute og ane kje heilt kor eg ska jørr av meg sjøl... =S klare ikkje heeeilt å få det ned ordentlig i bloggen, men ska prøva i mårå =) Måtte uansett ha mitt daglige kveldsrituale med å titta innom her ;)

Susanne sa...

tusen takk for så mange fine kommentara:) d e sånt som gjør d gøy for meg å skriva:) <3

Cathrine I sa...

Hei. :)

Tusen takk for det! :)
Jeg bruker et program som heter Picasa 3, som kan lastes ned gratis (og lovlig) på nettet. Om du googler det kommer det opp.
Jeg har ikke tatt meg råd til å kjøpe photoshop, så da nøyer jeg meg bare med det programmet! ;)
Der kan man fjerne røde øyne, bruke tekst på bildene, gjøre bildene om til svart-hvitt eller sepia, og redigere det meste egentlig! :)

Ha en fin dag videre!