CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, februar 13, 2011

10 fine blogger


Mine krav til en fin blogg;
- At den oppdateres ofte (daglig).
- At man bruker mye bilder. Et innlegg uten bilde er null verdt for meg.
- At man har et godt ordforråd.
- At man skriver om ting som er interessant for andre.
- At bloggen er ryddig og oversiktelig.
- At bloggen er variert.

Et år på folkehøyskole - Lillesøsters liv på Hurdal Verk.
Iselin sin - Kusine Iselins hverdagsblogg om studier, kjæreste, venninner, shopping og reiser.
Lykkemamma - En mamma med mange jern i ilden! Alt fra hus, nettbutikk, reiser, tips osv.
Mer enn bare ord - En kreativ mamma, som inspirerer de fleste.
HvitStil - En interiørblogg i en klasse for seg selv. Alltid nye og spennende prosjekter på gang, enten hjemme, hos andre, eller i den nyoppstartede butikken.
En dag i mitt liv - Kines hverdag, men også en blogg om bryllupsplanlegging. Spennende!
Eline & the baby in the basket - En utrolig historie, som endelig har resultert i den etterlengtede babyen!
Det fantastiske liv - En ung mor, som snart venter nummer to. Veldig spennende å følge utviklingen fra en familie på tre, til en familie på fire!
Livet og sånt - En hverdagsblogg om Maria som har flyttet fra hjembyen sin. Hovedfokuset er på foto og ketolysekuren.
Cashmere - En inspirerende moteblogg som jeg akkurat har begynt å lese, men som jeg absolutt gleder meg til å se mer av!

0 kommentarer: