CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, februar 20, 2011

Hvordan det ser ut i min leilighet

Vel, de fleste av dere har nok sett leiligheten vår før. Siden vi er på flyttefot, er det lite forandringer siden sist jeg la ut bilder. Vi prøver å ikke kjøpe mer enn nødvendig, da vi fikk oss et lite sjokk da vi brukte 16 flytteesker bare på å pakke ned det vi hadde i boden.

Jeg kommer til å savne den lyse fine stua vår, med de store vindusflatene!  

Kjøkkenet vårt har jeg elsket siden dag én. Det eneste jeg skulle ønske her, var en annen benkplate, samt litt større plass. Det er mildt sagt stressende å være to kokker på dette kjøkkenet! Men vi har gjort det beste ut av det, så Bjørnar har stått for det meste av matlagingen. Hihi! 

I mitt neste hus/leilighet skal jeg legge ned mye mer arbeid i å få et nydelig, personlig soverom. Altså det motsatte av hva vi har nå! Det gleder jeg meg veldig til!

TV på soverommet er et must! Her ser jeg alle mine favorittserier, samt at det har blitt et par jentefilmer når jeg har hatt venninner på overnatting.

0 kommentarer: