CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, februar 21, 2011

Mye god mat, og en flott kjæreste!

For en helg! Bjørnar har stort sett vært borte, så vi jentene har kost oss maksimalt!
Det har vært shopping, god mat, gode filmer, godteri  og masse latskap! Det er alltid deilig å være sammen med lillesøster. Hun er tross alt den eneste jeg har, og for meg er det derfor ekstra viktig med et godt forhold oss i mellom!
På lørdag var vi på Bølgen&Moi her i Nydalen. Som alltid ble vi servert fantastisk mat! Vi hadde begge modnet Entrecote fra Røros. Det var virkelig godt med litt ordentlig kjøtt i magen!


Til dessert fikk vi oss litt av en overraskelse. Den besto av ikke mindre enn sjokoladefondant, vaniljeis, Tahiti-vanilje panna cotta og mangopudding, yoghurt fra Hemsegarden ysteri, kokos-sorbet, yoghurt-sorbet, og sist men ikke minst, sjokoladekake Nemisis bakt med Odin´s Tipple fra Haandbryggeriet! Vi kan trygt si at vi forlot stedet gode og mette i magen, med en fantastisk følelse i kroppen!

 Igår var det duket for Bølgen&Mois julebord, så Bjørnar dro tidlig. Rakk så vidt å prate med han før han gikk på skolen idag. De hadde begynt dagen med ost og vinsmaking på Majorstuen, før de videre hadde dratt opp på Ekebergrestauranten å spist femretters middag. Kvelden hadde de avsluttet på Barfly.

Hjemme laget Cecilie søndagsmiddag til meg. Jeg hadde store forventninger. Det ble Salmalaks, brokoli, hericote verts og pasta med creme fraiche. Og hun innfridde! Det var utrolig godt! Jeg får enda vann i munnen av å tenke på det!

Til dessert hadde vi bakt oss sjokoladekake med jordbær. For å si det sånn, det ble en helg med fryktelig mye god mat! Føler ikke jeg har gjort annet enn å spise! Hehe! Vi skulle egentlig på kino å se Last Night, men vi var så mette at ingen av oss orket tanken på å dra ut. Huff.
Ikveld drar Cecilie hjem til Sandnes, så blir det snaue tre dager for oss her hjemme, før vi flyr etter!
Gleder meg!

0 kommentarer: