CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, februar 23, 2011

Første natt i lavvoen

Igår hadde Bjørnar og jeg en helt fantastisk dag sammen! Når han kom hjem fra skolen dro vi en tur ut på Ikea for å kjøpe flere flytteesker. På vei ut tenkte jeg med meg selv at det nok kom til å bli kjøtboller på Ikea til middag, men der tok jeg feil. Bjørnar hadde andre planer for oss. Vi dro tilbake til Nydalen, og gikk rett ned på Bølgen. Her ble det herlig middag med torsk til forrett og okse til hovedrett. Jeg kunne ikke bedt om mer! Vi tok oss god tid med maten, skravlet og lo. Føltes nesten som om vi var på første date igjen! Hihi!

Etter at vi hadde spist, gikk vi hjem, og Bjørnar fikk byttet klær. Han, Sindre, Kristina og Kevin skulle nemlig opp i Holmenkollen å sove i lavvoen de satte opp. Jeg ble selvfølgelig invitert med, men de som kjenner meg vet at jeg foretrekker en varm og myk seng innendørs. Etter å ha kjørt de opp, kom jeg akkurat hjem til Frustrerte fruer. Jeg koste meg med fotbad, kanelboller og latte. For en perfekt dag! Idag skal vi ned til byen for å se på VM-åpningen. Skal selvfølgelig ta med kameraet, det er visst laget en del skulpturer av snø.

 Kevin og Kristina i god stemning!

Sindre lager pølse til nattmat!

0 kommentarer: