CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, februar 21, 2011

En kjendis jeg liker, og hvorfor

Her syntes jeg det var litt vanskelig å velge en favoritt. Skulle jeg tenke nasjonalt, eller internasjonalt? Jeg har mange skuespillere og artister jeg liker, men i og med at jeg skal begrunne hvorfor jeg liker vedkommende innså jeg at det kunne bli et vanskelig valg. At jeg liker vedkommende på grunn av hans musikk, eller hennes filmroller syntes jeg ikke var grunn nok.

Etter å ha tenkt et lite sekund slo tanken meg. Hvem er vel mer naturlig enn Thor Hushovd? Ingen andre idrettsutøvere har fått meg til å gråte, bite negler, bli klam i hendene, sitte helt stille i spenning eller jublet mer enn det Hushovd har. Han imponerer meg gang etter gang. Han jobber virkelig for å nå målene sine. Han fremstår sympatisk og jordnær. Han er et ekte forbilde! Det er derfor jeg liker han!

0 kommentarer: