CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, februar 02, 2011

15 fakta om meg og et bilde

1. Jeg hater å være alene. Blir alltid veldig rastløs, og bare venter på at noen skal komme..
2. Jeg kan støvsuge flere ganger om dagen, støvsugeren står alltid klar med kontakten i.
3. Jeg har lett motorsykkellappen, men har ikke kjørt siden den dagen jeg fikk billappen.
4. Jeg er utrolig familiekjær.
5. Jeg blir glad av pene ting(!).
6. Jeg vil heller ha få nære venner, enn mange venner som "bare er der".
7. Jeg elsker å bo i Oslo, men gleder meg fryktelig mye til å flytte hjem igjen!
8. Jeg har en bachelor i økonomi og forretningsjus fra Handelshøyskolen BI.
9. Jeg bruker linser, og er helt lost uten.
10. Jeg har fått parkeringsbot for å parkere på bussholdeplass.
11. Jeg har bare feiret en bursdag i Norge (i Risør),  resten i utlandet.
12. Jeg liker å planlegge, og lager ofte lister på hva som skal gjøres.
13. Jeg får dårlig samvittighet om jeg sover lenge.
14. Jeg har aldri brukt penger jeg ikke har (kredittkort/lån osv).
15. Jeg ønsker meg barn, men Bjørnar vil ikke ha...

2 kommentarer:

Iselin sa...

Eg har lagt d to ganger på to uker, og e forelska i den matretten. MÅ prøves!!!

Eg tar utfordringen:) Men kan eg låna någen av de spørsmålå du har eller må eg laga alle sjøl?

Du vil ha onga, men Bjørnar vil isje.. E d snakk om nå eller at han aldri vil ha d någen gang??

tante Jani sa...

Kjempekjekt å lesa fakta om deg, glede meg te de neste 29 innleggå. Eg ska fylla me på Iselin sine og.