CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, februar 04, 2011

10 ting jeg vil gjøre før jeg dør

1. Jeg vil reise til mange nye steder, spesielt USA og Kina, men også til eksotiske steder som Mauritsius, Bali  og Karibien.
2. Jeg vil bygge drømmehuset.
3. Jeg vil ta en liten tattooering, men tror aldri jeg kommer til å gjøre det.
4. Jeg vil prøve meg som hundeeier til en liten pomeranian.
5. Jeg vil følge et helt Tour de France på ordentlig, ikke bare på TV.
6. Jeg vil planlegge, og holde det perfekte bryllup! (Men jeg vil aldri bytte etternavn..!)
7. Jeg vil bade med delfiner og skilpadder som svømmer fritt.
8. Jeg vil bo på et slott i England, med kjoler og møbler fra gamledager!
9. Jeg vil være min egen sjef.
10. Jeg vil fortelle alle rundt meg hvor mye de betyr for meg!

3 kommentarer:

Far sa...

Hei, mange spenende ønsker der ja. Jeg må jo tilstå at jeg liker mange av de tingene du ønsker å gjøre. Flere av tingene har jeg også gjort. Jeg har faktisk svømt bland ville skillpadder. Det høres mer eksotisk ut enn det egentlig var. Jeg var vell mest redd for at de skulle bite.

Susanne sa...

Vi får slå oss sammen, å gjøre tingene sammen!

Anonym sa...

Jeg må berømme deg for mange virkelig gjenomtenkte ønsker! Håper du virkelig får oppfylt dine ønsker!
Farmor og farfar