CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag, februar 19, 2011

Jentehelg!

På torsdag ventet jeg besøk av Cecilie. Hun skulle på utdanningsmesse i Oslo Spektrum, deretter skulle hun komme opp hit. Før hun kom laget jeg ost og skinke-horn som vi skulle ha til lunsj. De ble herlige. Ettermiddagen ble brukt på Storo. Shopping og kos.

På fredag overrasket Cecilie meg med herlig frokost når jeg kom ut av dusjen. Det finnes ingen bedre måte å starte dagen på, enn med en god og mett mage! Været vær nydelig, så vi bestemte oss for å dra til Majorstuen, å gå ned Bogstadveien. Der var veiene slapsete, og det blåste surt. Så når vi kom ned til Karl Johan, fant vi ut at det var på tide å komme seg inn et sted å få litt varme i kroppen. Valget ble lett. Det ble lunsj på Fridays. Som vanlig skuffet de ikke.
Like etter at vi kom hjem fra byen, kom Bjørnar hjem fra skolen. Vi fikk lokket ham med på CC Vest en tur. Her ble det litt shopping.
Etter en lang uke, ble kvelden tilbragt på sofaen. Vi lå strekk ut alle sammen, med god middag, og masse godteri!

Vi disket opp med sjokoladefondue. Favorittene mine er jordbær, banan og appelsin, dyppet i nydelig smeltet sjokolade! For en herlig kveld!
Idag var det jeg som laget frokost til oss, og Cecilie elsker eggeglasset sitt! Er det ikke søtt vel?! Nå skal vi snart stelle oss. Ikveld er det Bølgen&Moi som står på menyen!
God helg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hvordan gjør du med sjokoladen? Bruker du vanlig melkesjokolade og smelter det i en gryte og slår det over i koppen?

Susanne sa...

Bruker mørk sjokolade, den smelter bedre:) smelter den i vannbad, da blir det også bedre resultat. Så slår jeg den over i koppen, å har et telys under:)

therese sa...

Koselig:)