CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, februar 25, 2011

Noen av smykkene mine

Jeg har alltid vært glad i smykker. Spesielt liker jeg sølv og hvitt gull, noe som går igjen i min samling. Jeg har for det meste fått eller arvet smykkene mine, noe som betyr at alle har en spesiell historie.


Her er smykkene jeg ikke bruker til vanlig. Gullarmbåndet som ligger nede til venstre fikk jeg i konfirmasjonsgave av farmor og farfar, og dette har tidligere vært farmor sitt. Smykkeskrinet i sølv fikk jeg til dåpen. Noen av mansjettknappene og slipsnålen til Bjørnar har også fått plass her.


Smykkene jeg bruker til vanlig henger på smykketreet fra Menu. "Finsmykkene" som bare brukes til selskap ol. har fått plass i smykkeskrinet fra Georg Jensen.

Det er vanskelig å velge et favorittsmykke, så jeg må si at alle er favoritter på hver sin måte! (Ja, det som ligger helt til venstre er Bjørnar sitt!)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Fine smykker. :)
Jeg har likt navnesmykke som deg, bare med mitt navn da. Hoho.

Anette