CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, februar 28, 2011

Bilde av mine parfymer

Jeg har parfymedilla, det har aldri vært noen hemmelighet! Jeg har selvfølgelig mine favoritter, og to av parfymene betyr noe helt spesielt for meg.

J'adore fra Dior fikk jeg i gave av Bjørnar, i tillegg hadde mamma den før, så jeg tenker på henne hver gang jeg bruker den.
Bright Crystal fra Versace, fikk jeg i en liten brusdagsgave av mamma, pappa og Cecilie da vi skulle til Torrevieja. De skulle fly fra Sola, vi skulle fly fra Oslo. Vårt fly ble selvsagt mange timer forsinket, og jeg brukte hele bursdagen min på reising, noe de syntes var trist, så da ble parfymen en ekstragave som jeg fikk på flyplassen når vi endelig landet.

2 kommentarer:

Mona Linn sa...

Har også hatt Bright Crystal fra Versace.Den e knall goe :)Friske og goe.

tante Jani sa...

Jeg har også J'adore fra Dior som jeg har fått i gave fra Lars, og han valgte den selv uten å få noen tips fra meg :D