CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, februar 02, 2011

30 dager - 30 innlegg

 Det er fremdeles ingen hemmelighet at jeg sliter med blogglysten for tiden. Men slapp av, jeg har nå sikret dere minst ett innlegg hver dag de neste 30 dagene! Siden jeg straks er på vei til jobb, kommer første innlegg ikveld, eller imorgen. Så folkens, stay tuned!

DAG 1- 15 fakta om meg og et bilde.
DAG 2- Noen av mine yndlingssanger for tiden.
DAG 3- 10 ting jeg vil gjøre før jeg dør.
DAG 4- 5 ting jeg elsket da jeg var yngre.
DAG 5- 10 artige/fine ting i huset mitt.
DAG 6- 10 ting jeg virkelig setter pris på.
DAG 7- Et bilde av varen jeg sist kjøpte
DAG 8- Hva befinner seg i sminkepungen min?
DAG 9- Beskrivelse av mitt drømmebryllup.
DAG 10- En bok som har betydd mye for meg.
DAG 11- 10 ting jeg ikke kan leve uten.
DAG 12- 10 fine blogger.
DAG 13- Et bilde av telefonen min.
DAG 14- Min favoritt film.
DAG 15- Min ønskeliste akkurat nå.
DAG 16- Bilde av meg og kjæresten min/ bestevennen.
DAG 17- Det fineste bildet av min bestevenn.
DAG 18- Et TV program jeg er helt oppslukt i.
DAG 19- Bildeserie av hvordan det ser ut i mitt hus/leilighet
DAG 20- En kjendis jeg liker, og hvorfor.
DAG 21- Bilde av kjæledyret mitt.
DAG 22- Et bilde av mitt/mine favoritt plagg.
DAG 23- Bilde av utsikten fra huset mitt.
DAG 24- Noen av smykkene mine.
DAG 25- Et bilde av meg som liten.
DAG 26- Bakgrunnsbildet mitt på mobilen og pcen.
DAG 27- Bilde av mine parfymer.
DAG 28- Innholdet i kjøleskapet, MTV Cribs style.
DAG 29- Et bilde av min håndskrift.
DAG 30- Et bilde av meg tatt idag, og tre fine ting som har skjedd i løpet av 30 dager.

1 kommentarer:

Iselin sa...

Spennende:D 1 innlegg t dagen kan ligas:D + at du må jo skriva vanlig dagbok i tilegg:) Hihi:D

Eg fylle me kver dag vettu:) Og kommentera ska eg og bli flinkere me:) for d e kilden te blogglyst:) Hadde sje vært feil me flerne kommentarer hos meg heller (a)