CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, februar 01, 2011

Happy people!

I helgen hadde vi besøk av den herlige familien til Bjørnar! Når jeg kom hjem fra jobb på fredags ettermiddag, hadde de alt kommet. Vi koset oss hele kvelden, med god mat, kortspill og tidenes beste episode av Nytt på nytt.

På lørdag sov vi lenge, og spiste deilig lang frokost. Etterpå dro vi til byen. Maren, Randi og jeg shoppet, mens Bjørnar og Stig fant seg en pub de kunne sitte å fylle ut tippekuponger på.
På Moods hadde de 50% på hele butikken, så der ble det litt handel. Jeg kjøpte først en ullgenser og en pysjbukse til Bjørnar. Og etter å ha snakket med pappa på telefonen, ble jeg sendt på oppdrag for å finne en spesiell t-skjorte til han. Mens jeg lette etter den, fant Bjørnar seg en Moods frakk, som han bare "måtte" ha. Jeg var helt sjokkert. Jeg må innrømme at jeg liker når han klarer å finne seg klær selv, så jeg slipper å mase det på han! Hehe!

Som dere ser, sort ullgenser med artige detaljer. Når vi kom ned på Bølgen for å spise på lørdagskvelden, mente de at knappene matchet Bølgen&Mois store bok om mat og vin. Hehe!

 Ingen Moodsklær uten traktor!

 Det beste med disse klærne er alle detajene! Jeg smiler med meg selv hver gang jeg ser de :)

1 kommentarer:

Iselin sa...

Så fine utforming du hadde fått på bloggen:D Breiere og større overskrifter, va kjempefint:)

Gjerna en ny header me bilde av DEG og BJØRNAR og? Syns eg hadde gjort seg:D

Søtt me farga knapper:)